photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image photos by iMAXTREE/Zeta image FROM EDITOR 丸型に設置された客席がターンテーブルの様に回転。モデルたちはその客席の間を一見自由に歩きまわっているかのようにウォーキング。街で様々な女性が行き交う様子がそのまま会場で再現されたような演出だった。スタイリングで印象的だったのはネッカチーフように首元で結んで止められるレザーのフード。ドレスやコートはあえてシワがプレスされ、女性のリアルなワードローブを彷彿とさせた。>全ルックを見る そのほかのブランドの現地リポートもチェック SAINT LAURENT MAISON MARGIELA CHLOÉ DIOR BALENCIAGA CÉLINE HERMÈS CHANEL